Služba za opću upravu vrši sljedeće poslove:

  • izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata;
  • stara se o realizaciji planiranih budžetskih sredstava;
  • prati stanje u oblasti za koju je organizovana, poduzima mjere za koje je ovlaštena i predlaže odgovarajuće mjere nadležnim organima;
  • analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti;
  • vrši poslove kancelarijskog i arhivskog poslovanja, odnosno vodi propisane knjige osnovne i pomoćne evidencije u vezi sa prijemom pošte, dodjelom u rad, otpremom pošte i arhiviranjem;
  • vrši ovjeru prepisa, legalizaciju potpisa, odnosno vodi propisane knjige evidencije;
  • izdaje uvjerenje o činjenicama iz službene evidencije – birački spisak Općine Novo Sarajevo iz 1992. godine;
  • obavlja poslove matičnog ureda koji obuhvataju vođenje matičnih knjiga: rođenih, vjenčanih, umrlih, državljana;
  • izdaje izvode, odnosno uvjerenja iz matičnih knjiga;
  • vodi postupak propisan Zakonom o upravnom postupku radi izdavanja potvrda/uvjerenja o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija;
  • vrši sve poslove vezane za zaduženje, praćenje naplate, poništenje i vraćanje novčane protuvrijednosti administrativne takse;
  • rješava u prvom stepenu u upravnim stvarima po Zakonu o matičnim knjigama i drugim upravnim stvarima iz svoje nadležnosti;
  • vrši naknadni upis, te upis ispravki i dopuna u matičnim knjigama;
  • provodi postupak sklapanja braka;
  • prosljeđuje izvode iz matične knjige umrlih i druge prateće dokumente sudu radi provođenja ostavinskog postupka;
  • popunjavaju propisane izvještaje iz oblasti građanskih stanja;
  • inicira izradu Indeks registra i izrađuje Vodič o slobodi pristupa informacijama;
  • vodi prvostepene postupke i rješava po zahtjevima za slobodu pristupa javnim informacijama shodno Zakonu o slobodi pristupa informacijama;
  • vodi i ažurira propisane knjige evidencije o zaposlenim, uključujući personalne dosijee zaposlenih, te vrši izdavanje uvjerenja o tim podacima u vezi sa radnim odnosima zaposlenih;
  • vodi i ažurira bazu podataka u elektronskoj formi u koju se unose podaci iz dokumenata koji su sastavni dio personalnih dosjea zaposlenih, a u vezi sa pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji, te izrađuje izvještaje;
  • izrađuje nacrte i prijedloge pojedinačnih akata koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti zaposlenih iz radnih odnosa i u vezi sa radnim odnosima;
  • priprema propisane akte i dostavlja Agenciji za državnu službu FBiH, Odboru državne službe za žalbe FBiH i drugim organima, te postupa po njihovim zahtjevima;
  • obavlja poslove informisanja građana putem infopulta;
  • inicira izradu i izrađuje odobreni Plan obuke državnih službenika i namještenika;
  • provodi administrativna izvršenja rješenja organa uprave i institucija koje imaju javne ovlasti pod uslovima i na način propuisan Zakonom o upravnom postupku;
  • iskazuje potrebe i učestvuje u procesu javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
  • učestvuje u procesu izrade strategije razvoja općine i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja;
  • na zahtjev Službe za upravljanje lokalnim razvojem: učestvuje u procesu strateškog planiranja i dostavlja statističke i druge podatake iz djelokruga Službe, analizira i dostavlja analize stanje u područjima u nadležnosti Službe; dostavlja informacije o eksternim akterima sa kojima Služba direktno sarađuje ili im pruža usluge; dostavlja informacije i izvještaje o napretku implementacije projekata za koje je zadužena Služba; dostavlja informacije i učestvuje u izradi Plana implementacije strategije;
  • vrši kontrolu dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda;
  • provodi općinsku politiku utvrđenu Strategijom razvoja Općine iz domena Službe;
  • izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe;
  • na osnovu posebnih ovlaštenja Općinskog načelnika daje izjave za medije iz nadležnosti Službe;
  • vrši i sve druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Službe.