PROJEKAT SYSTEM: Organizovana edukacija na temu “Kako razviti inovativan proizvod i uslugu” 

Općina Novo Sarajevo organizovala je jednodnevnu edukaciju u Međunarodnom centru za djecu i omladinu Novo Sarajevo na temu “Kako razviti inovativan proizvod i uslugu”, a u okviru projekta SYSTEM.

Na događaj je pozvano 67 učesnika na projektu SYSTEM sa područja Kantona Sarajevo koji su na bazi prijave odabrani za sudjelovanje u Programu podrške samozapošljavanju po javnom pozivu. Događaj je okupio njih 16, kao i predstavnike institucija koje provode projekat.  

Programom edukacije predviđeno je predavanje na temu inovacija, predstavljanje iskustava i primjera dobre prakse, a otvoreno je uvodnim obraćanjem Azre Prašović, koordinatorice na projektu ispred Općine Novo Sarajevo, koja je izjavila da se učesnicima na projektu nudi prilika za usavršiti startup ideju te da se žele ohrabriti postojeći i budući preduzetnici/preduzetnice za nove poduhvate kako bi bili spremniji za buduće profesionalne izazove u startup svijetu ili drugdje.  Specijalističku edukaciju izvodila je trenerica Adela Ramić, konsultantica za finansije i poduzetništvo, ispred DAORSINA d.o.o. Mostar. 

Općina Novo Sarajevo zajedno sa projektnim partnerima Općinom Ilijaš i Krovnom organizacijom mladih Srbije organizovat će i online edukaciju (webinar) 16. decembra 2022. godine na temu “Kako razviti inovativan proizvod i uslugu” za polaznike preduzetničke akademije iz Srbije (Grad Sremska Mitrovica i Grad Loznica) i BiH (Kanton Sarajevo) koji su na bazi prijave, odabrani za sudjelovanje u Programu podrške samozapošljavanju po javnom pozivu. 

Edukacija se organizuje u okviru projekta SYSTEM koji implementira Općina Novo Sarajevo sa projektnim partnerima Općinom Ilijaš i Krovnom organizacijom mladih Srbije, sufinansiranog bespovratnim sredstvima Europske unije u okviru finansijskog instrumenta pretpristupne pomoći IPA II kroz Program prekogranične saradnje Srbija-Bosna i Hercegovina 2014-2020.  Saopštenje u cjelosti pročitajte na sljedećem LINKU.

Share Follow View