Izdvajamo
Služba za privredu, budžet i finansije
Služba za privredu, budžet i finansije vrši sljedeće poslove
- izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata;
- stara se o realizaciji planiranih budžetskih sredstava;
- prati stanje u oblasti za koju je organizovana, poduzima mjere za koje je ovlaštena i predlaže odgovarajuće mjere nadležnim organima;
- analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti;
- obavlja poslove planiranja budžeta, praćenja i izvještavanja o izvršenju budžeta;
- vodi finansijske i knjigovodstvene poslove po principima trezorskog sistema poslovanja:
- prati naplatu prihoda, raspored istih i trošenje u skladu sa propisanom namjenom izvora sredstava, prati i odgovorna je za trošenje budžetskih sredstava u skladu sa odobrenim budžetskim pozicijama i naplaćenim prihodima;
- predlaže mjere za usklađenje rashoda sa prihodima;
- obavlja poslove: likvidature, obračuna plaća i naknada plaća, te drugih primanja uposlenika i vijećnika, obračun naknada iz boračke oblasti socijalne zaštite, platnog prometa putem jedinstvenog računa, prikupljanja javnih prihoda, transakcijskih računa i gotovinskog prometa, knjigovodstvene evidencije finansijskog poslovanja;
- vodi knjigovodstvenu evidenciju imovine, obaveza i potraživanja u pomoćnim knjigama i druge propisane evidencije;
- provodi i odgovorna je za realizaciju investicionih projekata iz svog djelokruga u skladu sa zakonom;
- osigurava usklađenost budžetskog planiranja i Program javnih investicija (PJI) sa razvojnim prioritetima Općine;
- rješava u upravnim stvarima iz oblasti za koje je organizovana;
- razvijanje male privrede kroz izdavanje saglasnosti za rad, utvrđivanje namjene djelatnosti i provođenje politike poslovnih prostora u vlasništvu Općine;
- razvijanje male privrede kroz izdavanje saglasnosti za rad, izdavanje namjenske saglasnosti i provođenje politike poslovnih prostora u vlasništvu Općine;
- vrši upravno – pravne poslove i provodi utvrđenu politiku iz oblasti privrede;
- vrši poslove registracije samostalnih djelatnika u oblasti samostalnog privređivanja i preduzima odgovarajuće mjere za rješavanje pitanja u toj oblasti;
- vodi registar o izdatim odobrenjima za rad, predlaže i provodi utvrđenu politiku u oblasti gazdovanja i upravljanju poslovnim prostorima i vrši kontrolu racionalnog korištenja poslovnih prostora kojim gazduje Općina;
- vrši poslove vezane za izdavanje poslovnih prostora, organizuje analitičko praćenje zakupaca poslovnih prostora, vodi registar nekretnina u vlasništvu Općine, i to: poslovnih prostora kojima pravo gazdovanja ima općina;
- predlaže i provodi utvrđenu politiku u oblasti organizovanja i upravljanja nekretninama u vlasništvu Općine, i to: poslovnim prostorima kao i kontrolu racionalnog korištenja prostora koji su vlasništvo Općine;
- vrši poslove u vezi sa zakupom poslovnih prostora – internog bifea i kioska;
- iskazuje potrebe i učestvuje u procesu javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
- učestvuje u procesu izrade strategije razvoja općine i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja;
- na zahtjev Službe za upravljanje lokalnim razvojem: učestvuje u procesu strateškog planiranja i dostavlja statističke i druge podatake iz djelokruga Službe, analizira i dostavlja analize stanje u područjima u nadležnosti Službe; dostavlja informacije o eksternim akterima sa kojima Služba direktno sarađuje ili im pruža usluge; dostavlja informacije i izvještaje o napretku implementacije projekata za koje je zadužena Služba; dostavlja informacije potrebne za izradu plana implementacije strategije i učestvuje u izradi istog;
- vrši kontrolu dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda;
- provodi općinsku politiku utvrđenu Strategijom razvoja Općine iz domena Službe;
- izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe;
- na osnovu posebnih ovlaštenja Općinskog načelnika daje izjave za medije iz nadležnosti Službe;
- vrši i sve druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Službe.
OBRASCI
Služba za privredu, budžet i finansije vrši sljedeće poslove
- izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata;
- stara se o realizaciji planiranih budžetskih sredstava;
- prati stanje u oblasti za koju je organizovana, poduzima mjere za koje je ovlaštena i predlaže odgovarajuće mjere nadležnim organima;
- analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti;
- obavlja poslove planiranja budžeta, praćenja i izvještavanja o izvršenju budžeta;
- vodi finansijske i knjigovodstvene poslove po principima trezorskog sistema poslovanja:
- prati naplatu prihoda, raspored istih i trošenje u skladu sa propisanom namjenom izvora sredstava, prati i odgovorna je za trošenje budžetskih sredstava u skladu sa odobrenim budžetskim pozicijama i naplaćenim prihodima;
- predlaže mjere za usklađenje rashoda sa prihodima;
- obavlja poslove: likvidature, obračuna plaća i naknada plaća, te drugih primanja uposlenika i vijećnika, obračun naknada iz boračke oblasti socijalne zaštite, platnog prometa putem jedinstvenog računa, prikupljanja javnih prihoda, transakcijskih računa i gotovinskog prometa, knjigovodstvene evidencije finansijskog poslovanja;
- vodi knjigovodstvenu evidenciju imovine, obaveza i potraživanja u pomoćnim knjigama i druge propisane evidencije;
- provodi i odgovorna je za realizaciju investicionih projekata iz svog djelokruga u skladu sa zakonom;
- osigurava usklađenost budžetskog planiranja i Program javnih investicija (PJI) sa razvojnim prioritetima Općine;
- rješava u upravnim stvarima iz oblasti za koje je organizovana;
- razvijanje male privrede kroz izdavanje saglasnosti za rad, utvrđivanje namjene djelatnosti i provođenje politike poslovnih prostora u vlasništvu Općine;
- razvijanje male privrede kroz izdavanje saglasnosti za rad, izdavanje namjenske saglasnosti i provođenje politike poslovnih prostora u vlasništvu Općine;
- vrši upravno – pravne poslove i provodi utvrđenu politiku iz oblasti privrede;
- vrši poslove registracije samostalnih djelatnika u oblasti samostalnog privređivanja i preduzima odgovarajuće mjere za rješavanje pitanja u toj oblasti;
- vodi registar o izdatim odobrenjima za rad, predlaže i provodi utvrđenu politiku u oblasti gazdovanja i upravljanju poslovnim prostorima i vrši kontrolu racionalnog korištenja poslovnih prostora kojim gazduje Općina;
- vrši poslove vezane za izdavanje poslovnih prostora, organizuje analitičko praćenje zakupaca poslovnih prostora, vodi registar nekretnina u vlasništvu Općine, i to: poslovnih prostora kojima pravo gazdovanja ima općina;
- predlaže i provodi utvrđenu politiku u oblasti organizovanja i upravljanja nekretninama u vlasništvu Općine, i to: poslovnim prostorima kao i kontrolu racionalnog korištenja prostora koji su vlasništvo Općine;
- vrši poslove u vezi sa zakupom poslovnih prostora – internog bifea i kioska;
- iskazuje potrebe i učestvuje u procesu javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
- učestvuje u procesu izrade strategije razvoja općine i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja;
- na zahtjev Službe za upravljanje lokalnim razvojem: učestvuje u procesu strateškog planiranja i dostavlja statističke i druge podatake iz djelokruga Službe, analizira i dostavlja analize stanje u područjima u nadležnosti Službe; dostavlja informacije o eksternim akterima sa kojima Služba direktno sarađuje ili im pruža usluge; dostavlja informacije i izvještaje o napretku implementacije projekata za koje je zadužena Služba; dostavlja informacije potrebne za izradu plana implementacije strategije i učestvuje u izradi istog;
- vrši kontrolu dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda;
- provodi općinsku politiku utvrđenu Strategijom razvoja Općine iz domena Službe;
- izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe;
- na osnovu posebnih ovlaštenja Općinskog načelnika daje izjave za medije iz nadležnosti Službe;
- vrši i sve druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Službe.
OBRASCI
KONTAKT
Hojkurić Haris
Pomoćnik Općinske načelnice
tel: +387 33 492-181
fax: +387 33 492-381
E-mail: haris.hojkuric@novosarajevo.ba
IZDVOJENO
Odluka o visini komunalnih taksi Općine Novo Sarajevo
Priznanje Općini Novo Sarajevo za poseban doprinos u transparentnosti javnih finansija u BiH
Mališani naselja Kanara dobili potpuno novo dječje igralište
Mališani naselja Kanara sada imaju potpuno novo dječje igralište. Nakon što ...
24. 1. 2025.
Ambasador Države Palestine u BiH Nj.E. Rezequ Namoori u posjeti ...
Ambasador Države Palestine u Bosni i Hercegovini, Nj.E. Rezequ Namoori posjetio je danas Općinu ...
24. 1. 2025.
3. hitna sjednica Općinskog vijeća u četvrtak, 16.01.2025. godine
3. hitna sjednica Općinskog vijeća Novo Sarajevo održat će se u četvrtak, 16.01.2025. godine u ...
15. 1. 2025.
KONTAKT
RADNO VRIJEME
Ponedjeljak - Petak
07:30 - 16:00
Šalter sala
Ponedjeljak - Petak
07:30 - 18:00
OSNOVNI KONTAKT PODACI
Zmaja od Bosne 55
71000 Sarajevo, BiH
Centrala tel: +387 33 492-100
e-mail: novosarajevo@novosarajevo.ba
Depozitni račun (račun za prikupljanje javnih prihoda):
1411965320011288 Bosna Bank International d.d.
Press
71000 Sarajevo, BiH
tel: +387 33 492-276, +387 33 492-275
fax: +387 33 492-342
e-mail: press@novosarajevo.ba
© Općina Novo Sarajevo