example

Služba za privredu, budžet i finansije


Služba za privredu, budžet i finansije vrši sljedeće poslove

  • izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata;
  • stara se o realizaciji planiranih budžetskih sredstava;
  • prati stanje u oblasti za koju je organizovana, poduzima mjere za koje je ovlaštena i predlaže odgovarajuće mjere nadležnim organima;
  • analizira, inicira i priprema prijedloge propisa iz svoje nadležnosti;
  • obavlja poslove planiranja budžeta, praćenja i izvještavanja o izvršenju budžeta;
  • vodi finansijske i knjigovodstvene poslove po principima trezorskog sistema poslovanja:
  • prati naplatu prihoda, raspored istih i trošenje u skladu sa propisanom namjenom izvora sredstava, prati i odgovorna je za trošenje budžetskih sredstava u skladu sa odobrenim budžetskim pozicijama i naplaćenim prihodima;
  • predlaže mjere za usklađenje rashoda sa prihodima;
  • obavlja poslove: likvidature, obračuna plaća i naknada plaća, te drugih primanja uposlenika i vijećnika, obračun naknada iz boračke oblasti socijalne zaštite, platnog prometa putem jedinstvenog računa, prikupljanja javnih prihoda, transakcijskih računa i gotovinskog prometa, knjigovodstvene evidencije finansijskog poslovanja;
  • vodi knjigovodstvenu evidenciju imovine, obaveza i potraživanja u pomoćnim knjigama i druge propisane evidencije;
  • provodi i odgovorna je za realizaciju investicionih projekata iz svog djelokruga u skladu sa zakonom;
  • osigurava usklađenost budžetskog planiranja i Program javnih investicija (PJI) sa razvojnim prioritetima Općine;
  • rješava u upravnim stvarima iz oblasti za koje je organizovana;
  • razvijanje male privrede kroz izdavanje saglasnosti za rad, utvrđivanje namjene djelatnosti i provođenje politike poslovnih prostora u vlasništvu Općine;
  • razvijanje male privrede kroz izdavanje saglasnosti za rad, izdavanje namjenske saglasnosti i provođenje politike poslovnih prostora u vlasništvu Općine;
  • vrši upravno – pravne poslove i provodi utvrđenu politiku iz oblasti privrede;
  • vrši poslove registracije samostalnih djelatnika u oblasti samostalnog privređivanja i preduzima odgovarajuće mjere za rješavanje pitanja u toj oblasti;
  • vodi registar o izdatim odobrenjima za rad, predlaže i provodi utvrđenu politiku u oblasti gazdovanja i upravljanju poslovnim prostorima i vrši kontrolu racionalnog korištenja poslovnih prostora kojim gazduje Općina;
  • vrši poslove vezane za izdavanje poslovnih prostora, organizuje analitičko praćenje zakupaca poslovnih prostora, vodi registar nekretnina u vlasništvu Općine, i to: poslovnih prostora kojima pravo gazdovanja ima općina;
  • predlaže i provodi utvrđenu politiku u oblasti organizovanja i upravljanja nekretninama u vlasništvu Općine, i to: poslovnim prostorima kao i kontrolu racionalnog korištenja prostora koji su vlasništvo Općine;
  • vrši poslove u vezi sa zakupom poslovnih prostora – internog bifea i kioska;
  • iskazuje potrebe i učestvuje u procesu javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
  • učestvuje u procesu izrade strategije razvoja općine i definiranja strateških pravaca i prioriteta razvoja;
  • na zahtjev Službe za upravljanje lokalnim razvojem: učestvuje u procesu strateškog planiranja i dostavlja statističke i druge podatake iz djelokruga Službe, analizira i dostavlja analize stanje u područjima u nadležnosti Službe; dostavlja informacije o eksternim akterima sa kojima Služba direktno sarađuje ili im pruža usluge; dostavlja informacije i izvještaje o napretku implementacije projekata za koje je zadužena Služba; dostavlja informacije potrebne za izradu plana implementacije strategije i učestvuje u izradi istog;
  • vrši kontrolu dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda;
  • provodi općinsku politiku utvrđenu Strategijom razvoja Općine iz domena Službe;
  • izrađuje izvještaje te periodične i godišnje informacije i analize iz djelokruga Službe;
  • na osnovu posebnih ovlaštenja Općinskog načelnika daje izjave za medije iz nadležnosti Službe;
  • vrši i sve druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Službe.

    OBRASCI

 


NAJNOVIJE VIJESTI
Mališani naselja Kanara dobili potpuno novo dječje igralište

Mališani naselja Kanara sada imaju potpuno novo dječje igralište. Nakon što ...

Ambasador Države Palestine u BiH Nj.E. Rezequ Namoori u posjeti ...

Ambasador Države Palestine u Bosni i Hercegovini, Nj.E. Rezequ Namoori posjetio je danas Općinu ...

3. hitna sjednica Općinskog vijeća u četvrtak, 16.01.2025. godine

3. hitna sjednica Općinskog vijeća Novo Sarajevo održat će se u četvrtak, 16.01.2025. godine u ...


KONTAKT
RADNO VRIJEME
Ponedjeljak - Petak
07:30 - 16:00
Šalter sala
Ponedjeljak - Petak
07:30 - 18:00
OSNOVNI KONTAKT PODACI
Zmaja od Bosne 55
71000 Sarajevo, BiH
Centrala tel: +387 33 492-100
Depozitni račun (račun za prikupljanje javnih prihoda):
1411965320011288 Bosna Bank International d.d.
Press
71000 Sarajevo, BiH
tel: +387 33 492-276, +387 33 492-275
fax: +387 33 492-342
© Općina Novo Sarajevo